Estudantes e emprendedores idean conxuntamente novos servizos dirixidos a persoas maiores

Aberto tanto á comunidade universitaria como ao conxunto da cidadanía, a Casa das Campás acolle este venres unha Idea-Jam de Silver Economy, un evento que buscaba reunir estudantes, emprendedores e representantes de diferentes entidades co obxectivo de que traballasen conxuntamente no deseño de novos produtos e servizos centrados nas necesidades das persoas maiores. Inserido nas actividades do proxecto europeo HEI4Future, que coordina a Universidade de Vigo, o propósito desta xornada, segundo sinalan os seus organizadores, é a de “usar o deseño, o pensamento creativo e a tecnoloxía para construír novas ideas, produtos ou servizos relacionados coa economía prateada e a saúde e necesidades de mobilidade dos maiores”.

Aberto a un máximo de 25 persoas, o encontro desenvólvese ao longo da xornada na Casa das Campás e está coordinado por Pablo Osorio e Dani Diéguez, quen “dunha maneira lúdica e divertida” guían ás persoas participantes nas dinámicas de xeración de ideas, deseño e validación dos prototipos e de presentación final dos proxectos, valéndose da metodoloxía do Design Thinking. “Os participantes traballan en grupo ao redor das ideas que van xurdindo”, sinalan desde a organización dun encontro que, co propósito de pór o foco na temática da “economía prateada” e nas necesidades das persoas maiores de 50 anos, contou coas intervencións de representantes da Cátedra de Idadismo impulsada pola UVigo, Afaga e Atendo; do grupo de investigación HealthyFit, da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte; da empresa Saraiva e de Cruz Vermella. Por outra banda, esta xornada de traballo vese complementada á súa vez coas conexións virtuais que as e os participantes manteñen co Senior Innovation Lab da Universidade de Santiago de Compostela, que ao longo desta xornada desenvolve este mesmo reto no marco do proxecto InventHEI.

Ler a noticia completa no DUVI